Visole 113, 2310 Slovenska Bistrica
040 294 410

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne www.podaljski.si

www.podaljski.si je spletna trgovina. Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.

Kontakt

Če potrebujete kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaje naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali vračil blaga, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova: vesna@podaljski.si ali admin@podaljski.si

Cene

Redna cena označena ob artiklu, je cena posameznega artikla. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.

Prijava

V spletno trgovino www.podaljski.si se ni potrebno prijavljati. Če želite opraviti nakup, morate  izpolniti točne podatke o kupcu in naslov ob oddaji naročila. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne www.podaljski.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Naročanje

Naročilo nakupa se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca.

Izdelki, ki so na strani, so praviloma na zalogi, razen izdelkov, pri katerih je to jasno označeno. Pridružujemo si pravico od odstopa od izvedbe naročila, v primerih, da naročenih izdelkov ni na zalogi in je pri vnosu zalog prišlo do tehnične ali druge napake. Do delnega ali popolnega odstopa od naročila lahko pride tudi v primeru, da je prišlo do očitne napake v ceniku ali pa naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji.

Zavrnitev naročila

Spletna trgovina www.podaljski.si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.

Pravica do odstopa nakupa in vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih (30) dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvestiti po pošti (PureGlamur d.o.o., Visole 113, Visole, 2310 Slovenska Bistrica) ali na kontaktni e-naslov vesna@podaljski.si. Vračilo prejetega blaga na zgoraj omenjen naslov v 14-ih dneh po prejetju, brez predhodnega pisnega obvestila, se prav tako šteje za odstop od nakupa.

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe.

Vračilo blaga v maloprodajnih poslovalnicah NI mogoče. Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Prosimo, da izdelek vrnete v originalni in nepoškodovani embalaži. Priložen mora biti račun.

Stvarna napaka

Pravice iz naslova stvarne napake. 37-37c člen Zakon o varstvu potrošnikov, lahko kupec uveljavlja samo pri prodajalcu, priložiti mora kopijo računa, ter pisno obvestilo o napaki in jo natančno opisati. Prodajalcu pa omogočiti da stvar pregleda.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR. Način plačila uporabnik izbere v postopku naročila.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga v 2-3 delovnih dneh. Za izdelke, ki niso na zalogi, vam bomo ob morebitnem oddanem obrazcu za povpraševanje o artiklu, dobavni rok sporočili po enem izmed vaših kontaktov.

Informacije v zvezi s spletnim reševanjem sporov v skladu s čl. 14. odstavek. 1 SRS (Uredba za spletno reševanje sporov):

Evropska komisija daje potrošnikom možnost za reševanje spletnih sporov v skladu s čl. 14. odstavek. 1 SRS na eni od svojih platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) služi kot mesto, kjer lahko potrošniki poskusite doseči, izvensodno poravnavo sporov, ki izhajajo iz spletnih nakupov in pogodbe za storitve.