Visole 113, 2310 Slovenska Bistrica
040 294 410

Pogoji poslovanja

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Cene na ponudbi veljajo 3 dni.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

 

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu podjetja oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku podjetja.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

(Reklamna sporočila boste prejemali samo v primeru, da ste ob naročilu izrazili željo, da vam pošiljamo reklamna sporočila in sicer na način, kot ste ga izbrali vi.

 

* jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila

* pošiljatelj mora biti jasno razviden

* različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne.

* željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen (Kontaktni obrazec). Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.